На 9 февруари, Audi официјално ќе го претстави серискиот E-Tron GT, кој беше промовиран во форма на концепт во 2018 година, нa саемот за автомобили во Лос Анџелес.
Планот е ова Audi да биде директна конкуренција на Tesla’s Model S, и тоа ќе се стори во истата фабрика од која излегува Audi R8.
Според некои информации, основната верзија ќе има погон на задните тркала, а автономијата со батерии од 79,2 kWh ќе биде околу 400 км, планот е да биде долг 496 см, широк 196 см, висок 138 см и меѓуоскино растојание да има 290 см.
Audi исто така потврди дека врвната варијанта наречена RS e-tron GT ќе биде лансирана истовремено со обичната верзија, пренесува Autoblog.
RS e-tron GT ќе биде првиот целосно електричен автомобил развиен од Audi Sport, со аеро-пакет каросерија (вклучително и проширувања на капак и агресивен заден дифузор), како и покрив од карбонски влакна, нови тркала (до 21 инчи), прилагодлива суспензија и карбон-керамички сопирачки.
Audi RS e-tron GT ќе има погон на сите тркала, два електромотори и 93,4 kWh (бруто) литиум-јонски батерии, додека моќноста ќе биде 600 КС (со преголема функција 650HP и 830 Nm). Најавено е дека забрзувањето од 0 до 60 милји на час (96 км / ч) ќе биде само 2,7 секунди, а максималната брзина ќе биде ел. ограничено на 250 км на час.
Што се однесува до автономијата на овој тежок автомобил од 2350 кг, се споменува опсегот од 400 км, како и фактот дека ќе бидат потребни околу 20 минути да се наполни 80% од капацитетот на батеријата на брз полнач.
На крајот, RS e-tron GT треба да чини околу 138.000 евра.