Само една третина од возачите се повеќе или помалку запознати со работата на системот за помош, а тоа главно се однесува на некои поедноставни и позабележителни системи.
Колку повеќе модерни автомобили се опремени со паметна асистенција и системи за безбедност, толку повеќе се чини дека возачите знаат помалку за тоа што тие навистина служат.
Ова откритие е резултат на истражувањето спроведено од Кралскиот холандски авто-клуб ANWB, во соработка со сродни организации од шест други европски земји.
Истражувањата покажаа дека повеќе од 70 проценти од сопствениците на автомобили не се целосно свесни за што служат сите овие системи и што можат да направат, па затоа не ги ни користат.
ANWB посочува дека ова е пропуштена можност да се зголеми безбедноста во сообраќајот, бидејќи идните системи за помош можат да придонесат за побезбедно возење. Ова главно се однесува на автоматско одржување на безбедно растојание или на предупредување, предвидување или интервенција на одреден систем во опасни ситуации.
Истражувањата покажуваат дека само една третина од возачите, повеќе или помалку, се запознати со работата на системот за помош во новите автомобили. Ова главно се однесува на некои поедноставни и позабележителни системи, како што се оние за следење на слепо место или радарски системи кои помагаат да се одржи растојанието од друго возило.
Затоа холандскиот автомобилски клуб смета дека возачите треба да бидат многу подобро информирани за тоа кога купуваат автомобил, и посочуваат дека производителите и продавачите треба да играат важна улога таму. Автомобилската индустрија треба да преземе поголема одговорност за подобро информирање на клиентите за имињата и работата на различните електронски системи за безбедност и помош на возачот.