Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Route 66

Јапонски спортски автомобили за кои веројатно никогаш не сте слушнале

Кога станува збор за земји со сопствен пристап кон автомобилите, се издвојува јапонскиот домашен пазар. Уникатната култура на Јапонија доведе до некои уникатни автомобили, особено во 1980 -тите, водејќи се во 1990 -тите. Масивниот економски бум на таа деценија за Јапонија дојде кога ја предводеше светската електроника и автомобилска индустрија. Тоа доведе до фрлање многу пари, а во автомобилската индустрија, тоа значеше оддели за истражување и дизајн со зголемен буџет и автомобили како Honda NSX и Lexus LS400 на виделина. Но, додека Хонда дизајнираше суперавтомобил, а Тојота развиваше луксузна марка, исто така се случуваа некои чудни и прекрасни работи. Не сите автомобили на оваа листа потекнуваат токму од тој период.

Јамаха OX99-11 (1992)
Јамаха е најпозната по своите мотори и музички инструменти, но исто така и во листата на експертиза на јапонската компанија се главите на цилиндрите за мотори на автомобили. Особено Јамаха има долга историја на работа со Тојота и Лексус, најпознат на вресканиот V10 мотор што го напојува Lexus LFA. Јамаха исто така беше вклучена во Формула 1, иако не со значителен успех во развојот на својот тркачки мотор OX99 V12. Сепак, Јамаха продолжи да притиска и одлучи дека треба да оди со суперавтомобил. Откако работите не функционираа со германски партнер, Јамаха отиде да работи со британската компанија за автомобилски дизајн, и резултатот беше чуден двосед суперавтомобил со V12 мотор со 400 КС и прецртуваше на 10.000 вртежи во минута. Во реалноста, автомобилот е тркачка шасија на отворени тркала со каросеријата спуштена одозгора, а високиот меур кокпит го сместува патникот директно зад возачот како навигатор зад пилотот на млазен борбен авион.

Проектот никогаш не стигна до производство, но Јамаха редовно ги изменува трите постоечки автомобили за демонстрација и редовно има еден изложен во музејот во Ивата, Шизуока, Јапонија.

Sigma Advanced Racing Development (SARD) е тркачки тим и снабдувач на подесување делови што стана важен дел од трката и историјата на перформансите на Тојота. САРД беше првиот јапонски тркачки тим кој се квалификуваше за Ле Ман, а подоцна, во 1990-тите, одлучи дека Тојота МР2 со средно мотор ќе биде добра основа за тркач со издржливост ГТ. Тркачкиот тим ја истегна и прошири шасијата, а потоа тргна на работа на суспензија, сопирачки и аеродинамика. Сепак, најзначајно, SARD го замени моторот со 4,0-литарски V8 од Lexus LS 400 и прицврсти пар турбо на него. За хомологација беше потребна верзија за пат, така што SARD исто така започна да го прави единствениот модел неопходен за трки на Ле Ман. Неверојатно, тоа веќе не е сместено во приватна колекција, туку е забележано од време на време на патиштата во Јапонија. Го нема твин-турбо системот од тркачкиот автомобил, но сепак спакува еден куп моќност и издржливост на GT добрина.

Томикаира ЗЗ (1990-2000)
Томикаира е јапонска компанија за тјунинг и производство и именувана по нејзините основачи, Јошиказу Томита и Кикуо Каира. Ако се прашувате каде можеби сте го виделе ZZ порано, веројатно сте играле многу или видео игри Gran Turismo или Forza. ZZ беше првиот сериски автомобил на Томмикаира, кој не се базира на друг модел и беше лансиран во 1990 година. Тој беше придвижуван од 2.0-литарски четирицилиндричен мотор на Нисан со 190 КС. Тоа е скромен излезен број, но ZZ достигна 60 километри на час за само 4,0 секунди поради неговата смешно мала тежина од 1.500 килограми. Помеѓу 1990 и 2000 година, Томикаира продаде околу 200 модели; сепак, се врати за нова генерација во 2014 година со електричен погон.

Мицуока Орочи (2006–2014)
Првенствено, Мицуока е компанија за производство на автомобили со уникатен и честопати неконвенционален стил. Главно, Mitsuoka ги базира своите дизајни врз возилата на Nissan и Mazda, но Orochi се базира на првата генерација на Honda NSX платформа. Дебитираше во 2001 година со тоа што Мицуока го опиша Орочи како „Модно-супер автомобил“. Orochi дојде со кожен ентериер, панели за каросерија од каросерија, каросерија и заден спојлер, додека подоцна специјалните изданија додадоа издувен систем со четири цевки. Не е точно познато колку се продадени, но бројот на емитувања беше ограничен, и не сме сигурни дека сите слотови за изградба беа пополнети во периодот на производство од 2006 до 2014 година. Кодот што ќе го користиме за својата естетика е „поларизиран“, додека работата со боја на Евангелијан изданието навистина инспиративно.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Fine Living

Многу сопственици на куќи денес, барем оние што можат да дизајнираат свој дом, избираат винарски визби како една од клучните простории… Кога треба да...

Wall Street

Просторот за криптовалути сега вреди над 2 трилиони долари, и сите од производители на автомобили од висока класа до луксузни туристички компании се борат...

Fool Moon

Пинк често се смета за женствена, несериозна, нежна, романтична … но низ историјата ја носеа моќни жени кои беа незаборавни во фустани во различни...

Cotton Club

Новиот простор од 800 квадратни метри ќе го содржи најдоброто од овој бренд, вклучувајќи колекции Ready-to-Wear, чанти, чевли и додатоци. Исто така, ќе содржи...

Advertisement