Pagani штотуку го претстави ултимативниот модел Huayra, што всушност е смртоносно оружје за тркачката патека, која гордо го носи знакот R, како и неговиот претходник, легендарниот Pagani Zonda R…
Познатиот производител на суперавтомобили го лансираше првиот модел Huayra во 2014 година, како замена за ненадминливите опции на Zonda. По скоро седум години во производството, слободно можеме да кажеме дека познатата автомобилска компанија го одбра идеалниот момент да создаде наследник. Сепак, пред младиот Pagani да се надева дека ќе го достигне центарот на вниманието на јавноста, фабриката ќе создаде триесет примероци од варијантата Huayra R, со цел да се збогува со неа на вистински начин. Нека не ве лаже изгледот на новиот суперавтомобил – тој доби далеку повеќе од новата етикета, иако неодоливо потсетува на постарата варијанта. Pagani го опреми моделот Huayra R со цела низа немирни погодности и делови, со цел да создаде исклучителен автомобил, создаден за доминација на тркачката патека.
Главниот белег на моделот Huayra R е неговиот мотор, создаден за мерење и конструирање на делот за трки HWA на Mercedes. Шестлитарскиот V12 може да произведе до 9000 вртежи во минута и 828 коњски сили. Како што велат од познатата марка, новиот мотор нема ништо заедничко со Mercedes-AMG twin-turbo шестлитарскиот V12 единичен мотор кои го напојува остатокот од Huayra флотата. “Ќе звучи како болид на Формула 1. Стар, добар, но, не нов”, изјави директорот за продажба и маркетинг на марката Pagani , Ханес Занон. Pagani ќе понуди и опционален пригушувач, за да и помогне на неговата новина да се прилагоди на ограничувањата на бучавата од 110 децибели на одредени трки. Моторот е спарен со тркачки шестстепен менувач надвор од синхронизација, кој ја канализира целата моќност на задните тркала и е цврсто поставен на шасијата, како еден од неговите главни членови.
„Huayra R, како и моделот Zonda R, претставува најслободниот, најекстремниот ориентиран кон перформанси модел на Pagani“, како што објаснува шефот на Pagani, Хорасио Pagani. Huayra R користи јаглерод титаниум за својата рамка, што ја зголемува цврстината на торзијата за 16 проценти. Кога станува збор за аеродинамиката, моделот доаѓа со пар активни клапи одзади, што ќе му помогне да генерира врвна потисна моќ. Покрај тоа, Huayra R е опремен со гуми Pirelli добиени од тркачки модели GT3, кои наводно имаат 30 до 40 проценти подобар зафат од уличните гуми. Како што веќе споменавме, ќе бидат конструирани само 30 единици од моделот Pagany Huayra R, додека цената на секоја од нив ќе се движи од 3,1 милиони долари.