Досега ги видовме карактеристиките на новиот визуелен идентитет на брендот Dacia во насловите на печатените медиуми и изјави (од средината на 2021 година) и во салоните на Dacia (од почетокот на 2022 година), а сега е време да го видиме во живо на самите возила! Покрај тоа што означува пресврт во дизајнот, новиот визуелен идентитет ги отелотворува обврските на брендот за иднината, но и вредностите што ја прават Dacia толку успешна. Силната карактеристика на новиот идентитет на брендот, амблемот на Dacia Link, ќе го краси центарот на предната маска во освежено бело издание.
Минималистичките букви „D“ и „C“, испреплетени како синџир, формираат сосема нов амблем што ја рефлектира робусната едноставност на новиот дизајн. Близу или далеку, Dacia Link е веќе препознатлива визуелна карактеристика на брендот. Амблемот е претставен и на централниот дел од капакот на сите тркала.
Друга видлива промена се однесува на изгледот на логото на задниот дел и на воланот. Беше искористен намерно поедноставен, минималистички изглед на буквите за полесно да се препознаат.
Други подобрувања вклучуваат мегалит сива боја на багажниците на покривот, заштита на предната и задната шасија и надворешните ретровизори Sandero Stepway и Duster.
Почетокот на нарачките е најавен за 16 јуни, а првите испораки се очекуваат во последниот квартал од годинава.