Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Route 66

Не дозволувајте ознаките да ве измамат, ова T3 е едно од најретките porsche што некогаш биле направени…

Приказната за ова комбе започна во 1985 година кога на инженерите на Porsche им требаше брз начин за транспорт на резервни делови за рели автомобил.

Колку и да се одлични кабинските комбиња, прилично е тешко да се оправда цената од 364.900 евра за користен VW T3. Овој конкретен пример не е вашиот типичен транспортер, бидејќи под „кожата“ е всушност Porsche – и тоа прилично ретко.

Приказната за ова комбе започна во 1985 година кога на инженерите на Porsche им требаше брз начин за транспорт на резервни делови за рели автомобилот 959 за време на неговата кампања Париз-Дакар. Бавниот VW T3 беше оценет како неспособен да остане во чекор со брзото рели, поради што се впуштија во серија модификации.

Најважно беше додавањето на боксер поставен назад од Porsche 911 3.2 Carrera, кој произведуваше 231 КС (170 kW) и овозможи максимална брзина од 185 km/h. Силата се испраќаше до задната оска преку менувачот на Porsche, додека новото поставување на суспензијата и посилните сопирачки ги комплетираа механичките надградби.

Визуелно, B32 се одликуваше со преден и заден праг, сет од 16-инчни Fuchs бандажи, дополнителни странични отвори за ладење на моторот и поголема издувна цевка. Внатрешноста беше обложена со кожа, иако најважните се значката на Porsche на воланот и дополнителните мерачи на долниот крај на централната конзола.

Се верува дека само седум примероци се произведени во работилницата на Porsche Welcherath. Комбето понудено од Porsche Classic Center Gelderland во Холандија е вистински пример специјално изграден за Питер В. Шуц, кој беше извршен директор на Porsche во тоа време.

Според листата, комбето има број на шасијата на Porsche и во германските документи е класифицирано како возило на Porsche. Произведен е во 1985 година, но првпат бил регистриран во јули 1988 година и има отчитување на километражата од 130.770 km. И покрај неговата старост, T3 е генерално во добра состојба, иако на специјалната боја “Pearl Mutter” му требаат одредени работи за одржување, издувната цевка е ‘рѓосана и на панелите на предните врати им е потребно повторно тапацир.

Моделите со ограничено производство од Цуфенхаузен обично имаат високи цени, но 364.000 евра за специјално издание на користен Volkswagen звучат малку претерано. За споредба, Porsche 911 GT3 RS Tribute to Carrera RS се продава за 312.550 долари.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Green Tea

Добро утро!” – оваа реченица не е без причина. Ако добро го започнеме денот, голема е веројатноста дека и остатокот од денот ќе биде...

Cotton Club

Во Мајами, Флорида, се одржа светската премиера на филмот „Магичен Мајк: Последниот танц“. Во тој град, познат по забавите и незаборавните ноќи, се одвива...

Wall Street

Ким Кардашијан конечно беше таа што ја направи победничката понуда за парче редок накит со дијаманти, кое беше продадено од аукциската куќа Sotheby’s на...

Route 66

Ова е најмоќниот производствен Aston Martin досега, и најбрзиот DBS досега. Достапен во Coupe и Volante форма, DBS770 Ultimate ќе се произведува во строго...

Advertisement