Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Route 66

Индискиот хиперавтомобил тргнува по Koenigsegg

Vazirani Ekonk има 722 КС и ,,тежи” само 1.627 фунти.

Индија најчесто се поврзува со Тук-Тук и масовно производство на автомобили за земјите од третиот свет. Но, сега, спектакуларно влегува во сегментот на хиперавтомобили со изградба на најлесниот електричен хиперавтомобил досега.

За жал, автомобилот се вика Вазирани Еконк. Звучи малку матно на англиски, но зборот има екстремно значење во Индија. Во индиските списи, Екон го означува почетокот на божествената светлина. Или големата експлозија, како што ја знаеме.

Еконк е замисла на Чанки Вазирани, кој порано работел за Јагуар и Ролс-Ројс. Тој го започна Vazirani во 2015 година за да ја направи Индија сериозен играч во сегментот на екстремни возила.

Можеби сте слушнале за Вазирани порано. Го започна својот прв обид за хиперавтомобил на Фестивалот на брзина Гудвуд 2018, каде производителите обично одат ако сакаат да направат голем прскање пред супербогатите. Гордон Мареј неодамна го направи истото со својот нов автомобил со 12.000 вртежи во минута.

Нејзиниот прв автомобил се викаше Шул, што се изговара шол. Тој автомобил користеше турбино-електричен погон, кој е масовно сложен и не е целосно EV. Идејата е дека турбината, која работи на гас, го полни батерискиот пакет. Тоа е во суштина посложена верзија на проширувањето на опсегот што BMW го користи во i3.

Еконк е целосно електричен едносед за кој Вазирани вели дека е стилизиран да изгледа како вселенски брод. Тоа е хиперавтомобилот 101. Сепак, големата вест е системот за ладење. Според Вазирани, никој претходно не создал систем за ладење на батерии нарачана. Тоа не е строго точно. Системот за ладење во Porsche Taycan е доста сложен и ви овозможува да користите контрола на лансирање додека не се испразни батеријата.

Објаснувањето за системот за ладење на Ekonk е бизарно. Вазирани вели дека користел биомимрија, која е студија за тоа како животните и луѓето го користат дишењето за да ја регулираат телесната температура. Исто така, користеше антички индиски производствени техники за да го измисли она што го нарекува DiCo. Накратко, DiCo ги лади батериите со воздух за разлика од течното ладење што го користат Tesla и неколку други производители. Според Vazirani, ова го прави Ekonk полесен, побезбеден, побрз и поисплатлив. Исто така го зголемува опсегот.

Телото исто така е од јаглеродни влакна, што значи дека тежи 738 килограми или 1.627 килограми. Тоа го прави најлесниот EV некогаш со значителна разлика. Таа титула сè уште му припаѓа на Mitsubishi i-Miev, бидејќи постои во реалниот свет.

Излезната моќност е 722 КС, што според Вазирани е блиску до односот моќност и тежина еден спрема еден, слично како кај Koenigsegg One: 1.

Vazirani Automotive неодамна тестираше мазга во новата фабрика на Naxtrax и тврди дека Ekonk достигна 193 mph и 0-62 mph за 2,54 секунди. Времето од 0-60 милји на час треба да се спушти под 2,5 секунди.

Прилично загрижувачки, Вазирани чувствува потреба да се пофали дека Ekonk нема електронско помагало за возење. Тоа се само возачот, електричните мотори и контактните закрпи на тркалата. Автомобил со моќност од 722 КС треба барем да има ABS и основен систем за контрола на влечење, особено ако целата штала на коњи е достапна моментално.

Со оглед на ганг-хо пристапот на Вазирани кон безбедноста, сомнително е дека Еконк некогаш ќе го најде својот пат до САД.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Cotton Club

Компанијата Тифани и Ко. се претстави во Дубаи со најскапото парче накит во својата историја – ѓерданот „World’s Fair“. Неговата цена се проценува на...

Fine Living

Орландо Блум пред да се вери со Кејти Пери, живеел во егзотична вила на Беверли Хилс. Но, по раѓањето на неговата ќерка и претстојниот...

Fool Moon

Стрелците во астрологијата се опишани како среќни луѓе, кои засекогаш остануваат деца во нивните души. Ова е знак кој се стреми кон љубов и...

Green Tea

Кога зборуваме за здравјето, неизбежно е да се спомене и имунитетот, бидејќи тоa не штити од разни инфекции и болести. И кога велиме имунитет,...

Advertisement