Да не ви се случило веќе некаде да го видите овој автомобил? Можеби, но не сте сосема сигурни?
Ако мислите вака, можете да се вработите како адвокат за гигант како Volkswagen (VW)!
Имено, ниту адвокатите на Volkswagen не се сигурни дали виделе „бубачка“ без ознака на VW. Кинескиот производител Great Wall ги претстави моделите ORA Ballet Cat и ORA Punk Cat и ја најави својата премиера на салонот за автомобили во Шангај.
Детална истрага
Германските правни застапници се јавија многу брзо, но многу срамежливо. Имено, адвокатите на Volkswagen изјавија дека го истражуваат случајот поради сличноста со легендарниот германски автомобил од 20 век, „VW Beetle“. Не се баш сигурни дека виделе „cicamacu“ (панк мачка), па најавуваат дека ќе мора детално да истражат се…
Зад оваа хит изјава се крие нешто многу посериозно, а тоа е кинескиот пазар. Речиси сите фабрики зависат од клиентите од најнаселената земја во светот, вклучувајќи го и германскиот гигант VW. Затоа само срамежливо најавија дека можеби ќе најдат совпаѓање со легендата на автомобилизмот, детето на Фердинанд Порше.
Одлична целосна панк мачка
Должина: 4.401 mm
Ширина: 1.880 mm
Висина: 1.633 mm
Средно. растојание: 2.750 mm
Две батерии: 47,8 kWh и 59,1 kWh
Моќност: 170 КС
Макс. брзина: 155 km/h
Автономија: 500 km
Две верзии
Во секој случај, оригиналниот фалсификат пристигнува на , иако адвокатите на VW ја истражуваат нерешливата енигма и не најавуваат правна постапка. Станува збор за две верзии на ист модел, кои се разликуваат по нијанси како што се светлосните групи. Освен од надворешноста, и внатрешноста е доста инспирирана од познатиот дизајн.
Возилото е долго 4.401 mm, широко 1.880 mm и високо 1.633 mm, со меѓуоскино растојание од 2.750 mm. Се споменува еден електричен мотор со две различни батерии. Основата има батерија од 47,8 kWh, а поскапиот ќе биде опремен со капацитет од 59,1 kWh. Моќноста е 170 КС и 250 Nm, а максималната брзина е 155 km/h. Ако им се верува на ветувањата, автономијата се проценува на повеќе од 500 километри.
„Грејт Ѕид“ дури одлучи да патентира две верзии на дизајнот во Европската канцеларија за интелектуална сопственост (EU IPO)! Инаку, од Волфсбург, седиштето на VW, засега не соопштуваат.