Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Fool Moon

PHILIPP PLEIN го изгуби спорот со автомобилскиот бренд Ферари

Сигурни сме дека досега неколку пати сте имале можност да слушнете за контроверзниот дизајнер, Филип Плaјн.

Неговиот најнов потег – употребата на златни хеликоптери како украс на модна ревија кратко време по трагичната смрт на Коби Брајант при падот на вакво летало, разбесни многу луѓе во неверојатна мера. Сепак, неговата контроверзна личност стана позната многу порано. Познатиот или можеби подобро кажано неславниот дизајнер беше тужен од брендот Ферари, за кој зборувавме порано, а сега судењето доби епилог.

Општо, приказната за дизајнерот и куќата на автомобили може да нè научи на многу работи. Прво: колку и да сте горди на вашиот суперавтомобил, ако го користите како реквизит на вашите слики, тоа може да ве доведе во неволја. Второ: ова може да биде случај ако користите Ферари за промовирање на вашиот бренд или бизнис, а особено ако го сторите тоа на начин што не е во согласност со филозофијата на брендот.

Ферари јасно стави до знаење дека никој не може да ги достигне нив, па дури ни лојален клиент како Плајн. Целата приказна започна во 2017 година, кога Плајн користеше изобилство на суперавтомобили на неговата ревија пролет / лето 2018 година за да создаде модерна интерпретација на иконскиот Брилијантин, што дефинитивно беше на самиот раб на добар вкус.

Меѓу прикажаните Мерцедес, Ламборгини и Мекларен, имаше и модели на Ферари. Сепак, познатата марка не ја сакаше оваа поставка, па поротата на судот донесе пресуда против Плајн, поради „незаконска употреба на логото на Ферари“.

Сепак, тоа не е сè: друга тужба, конкретно насочена кон карактеристиките на брендот, се појави кога Плајн обеси столб во кој гледаме пар од неговите Phantom Kick$ вредни 800 долари на покривот на зелениот Ferrari 812 Superfast. Очигледно, Ферари внимателно следи сè што прави Плајн, додека Плајн не сака да се дистанцира од својот автомобил.

Епилогот од целата приказна е следен: автомобилската компанија доби судски спор против Плеин, поради што тој мора да ги отстрани сите фотографии и референци на марката Ферари од неговите социјални мрежи и страница, додека исто така мора да им плати отштета од 356.000 УСД и 30.000 УСД како судски трошоци. Доколку се реши повторно да го користи Ферари во своите најави, дизајнерот ќе мора да плати 12.000 долари на познатата марка секој пат.

Advertisement
Advertisement

Прочитај

Cotton Club

Првата зима и последниот месец од годината може да бидат ладни, но тоа не значи дека треба да се откажеме од модата. Најдовме феноменални...

Wall Street

Лондонското студио за дизајн, кое претстави неколку концепти на авионски седишта во ерата на вирусот корона, овојпат нè воодушевува со својата нова идеја. Всушност,...

Cotton Club

Скоро осум милиони тони пластика завршуваат во нашите океани секоја година и сочинуваат 80% од морскиот отпад што се заканува на површините на нашите...

Green Tea

Бидејќи повеќето жени ја запоставуваат грижата за кожата за време на нивната младост, тие се борат во текот на 40-тите и 50-тите години да...

Advertisement