И покрај тоа што успешно функционираат 70 години,Мoncler докажува дека сè уште може да постигнува хет трикови.
За да прослави седум децении во модата, француско-италијанскиот бренд направи се, од одржување на специјална модна ревија на плоштадот Дуомо во Милано до лансирање на ексклузивна соработка со Рик Овенс и HBX. Сега тој се подготвува да лансира сосема нова колекција создадена во соработка со еден од најпознатите италијански фудбалски тимови.

Наречена Inter Milan x Moncler, стилската колекција беше претставена на 9 ноември пред натпреварот на тимот против Болоња.

Jакни со потпис, ролки, поло маици, капи и шалови се некои од клучните елементи кои ја сочинуваат втората соработка на дуото. Всушност, претседателот и извршен директор на брендот Moncler, Ремо Руфини, сам ја дизајнирал јакната за оваа специјална колекција. Јакната е изработена од мешавина на мат и сјајни материјали, а целта била да се создаде нешто необично, така што едната страна на јакната е темно сина со сиви акценти и потписот на Интер, додека на другата страна е прикажано логото на Интер. водоотпорен дизајн.

Грбот на Интер е обилно попрскан и низ остатокот од колекцијата, и на јакните со постава и на ролките во боја, додека колекцијата вклучува и шалови и капи со ограничено издание.
Moncler е официјално основан во Франција во 1952 година. Седумдесет години подоцна, брендот стана познат по своите стилски понуди со високи перформанси што ги носат познати личности како Бредли Купер, Џеј Зи и Бекам. Интер има сличен успех низ годините, вклучувајќи големи победи на Светското клупско првенство, Купот на УЕФА, Европското клупско првенство и италијанскиот Суперкуп.
Колекцијата Inter Milan x Moncler е достапна од 10 ноември во продавниците на брендот.