Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Cotton Club

De Rigo Vision го лансираше својот прв ексклузивен женски бренд

Стилскиот, елегантен и силен бренд е инспирација за сите жени.

Италијанскиот моден гигант De Rigo Vision, светски лидер во дизајнот, производството и дистрибуцијата на врвни очила за сонце и дипотерски очила, го претстави својот четврти, но прв женски бренд, Yale, викендов во Вила Полесини, лоцирана на брегот Пореч. Брендот посветен на жените ќе биде достапен веќе во октомври оваа година.

Барбара Де Риго, главен маркетинг директор и Микеле Аракри, извршен директор на De Rigo Vision Spa, на презентацијата на новиот бренд Yale ја истакна важноста на новиот бренд посветен на жените, бидејќи нивните три сопственички брендови – Lozza, Police i Sting – се претежно машки брендови.

„Ова е најдобро време, не само да се прослави„ повторното будење “ по пандемијата, туку и за потрошувачите кои се многу посвесни денес, бидејќи ги привлекуваат не само светски познатите брендови, туку и целосно независните “- рече Барбара Де Риго.

Последните две години беа многу драматични на глобално ниво. Де Риго успеа да иновира бизнис модели и да ја преиспита својата компанија за да одговори на предизвиците на модерниот пазар.

Со овој нов проект, DeRigo сигурно сака да инвестира во создавање на нови вредности врз основа на неговите јаки страни, не само на вештините, туку и на инспирациите, ресурсите и секогаш добро познавање на пазарите и трендовите. Овој исклучително важен проект беше создаден за време на кризата со „Ковид -19“, со цел проширување на портфолиото на групацијата „Де Риго“ со 100% бренд, создадено и дизајнирано исклучиво за жени.

Безвременски, елегантен, женски, позитивен и силен бренд

Yale има за цел да ги промовира жените преку поддршка на нивната слобода на избор, нивните таленти и наградување на нивната лична убавина.

„Новиот бренд Yale е дизајниран од креативен тим составен главно од жени и е наменет за зрела и свесна женска публика која има за цел да ја истакне нивната убавина, обликувајќи го нивното лице со елегантни и деликатни рамки.“ Првата колекција на Yale се состои од 13 модели за сонцеи 24 модели со диоптер и ‘Петит капсула” која нуди модели во помали димензии за жени со помало лице. Сакаме да понудиме висококвалитетен производ по прифатлива цена и да создадеме нова визија за слободно изразување и целосна модна независност “- објасни Барбара Де Риго.

Yale ја надминува модата за да инспирира сила и доверба, комбинирајќи естетски и етички вредности со кои секоја жена може да се идентификува. Yale го прави ова конкретно – при планирање и дизајн во кој моделите обликуваат лице што не го кријат, а стиловите се посветени на исклучителни и инспиративни жени. Така моделите во колекцијата носат имиња како Ана, Марија, Марион, Амелија, Ела, Меги, Стефи, Гуо, Танија, Кармен ута истакнати во внатрешноста на крилјата. Оддавање почит на жени од различно потекло, култура и возраст, кои не се нужно славни, но се разликуваат во различни земји благодарение на нивниот животен избор, посветеност и достигнувања.

Синди Крафорд и Бјанка Балти, лицата на кампањата, одлучија да го прифатат брендот Yale дополнително нагласувајќи го етосот на самиот бренд. Тие не се само ликови, туку вистински жени и светски познати модели, различни по возраст и стил и хармонично ја изразуваат блискоста на нивната надворешна и внатрешна убавина. Тие се посветени на промовирање свесна, независна и внимателна женственост во согласност со вредностите за кои се залага Yale.

Конечно, координираната слика на новиот бренд ги отелотворува истите вредности во речиси секој детал. Логото изразува суштина и елеганција, избирајќи чист и елегантен фонт со доза на оригиналност обезбедена со инверзија на буквата „Y“. Институционалната палета на бои сугерира чувство на женственост во која основните тонови се осветлени со ноти од корална боја, симболизирајќи ја силата, страста и виталноста.

Колекцијата Yale ќе биде достапна во малопродажната мрежа на партнери DeRigo од октомври 2021 година.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Four Seasons

Според архитектурата, би рекле дека сте во Тунис или Мароко, а всушност сте во татковината на витезите од Малта, најголемиот симбол за одбрана на...

Cotton Club

Италијанската луксузна куќа Dolce & Gabbana ја претстави својата кампања Essentials есен/зима 2021 година во која се појавува супермоделот Бјанка Балти. Рекламната кампања за...

Route 66

Ерата на Пагани Хуаира е при крај. Или можеби не? На крајот на краиштата, Pagani до неодамна сè уште ја градеше повремената Zonda за...

Fool Moon

При самото спомнување на Италија, првото нешто што ни паѓа на ум е одреден вид на кежуал гламур. Како оваа држава го доби тој...

Advertisement