Минатата година Рафаел Надал дебитираше со својата прва колекција на парфеми во соработка со луксузна куќа за парфеми.
Колекцијата од три парфеми „In All Intimacy“ е развиена со куќата на високата парфимерија Henry Jacques и сопругата на Надал, Марија Перело. Сега, брендот ги прави мирисите достапни во поинаква форма преку пакувањето со потпис „Clic-Clac“, кое е направено од титаниум и за прв е лансирано во 2021 година.
Ограничен на само 120 парчиња, новиот Clic-Clac ја вкрстува спортската елеганција, со неонско жолта апстрактна линија што му оддава почит на тениското наследство на Рафаел, заедно со мирисниот вкус на брендот.
Сите три парфеми на Надал — Rafael Nadal No. 1, Rafael Nadal No. 2,и Maria Perello-ќе бидат достапни во формат Clic-Clac. Според брендот, колекцијата „In All Intimacy“ била инспирирана од врската на Надал и неговата сопруга со Медитеранот и нивната домашна база Мајорка, Шпанија. Секој мирис вклучува ноти на цвет од портокал, мајчина душица, лаванда, јасмин, цитрус и бергамот.
Во меѓувреме, Надал, исто така, неодамна се најде на насловните страници кога објави дека нема да се натпреварува на овогодинешниот турнир Ролан Гарос, кој го освои рекордни 14 пати. Тој, исто така, открива дека 2024 година веројатно ќе биде последната година од неговата кариера.
Парфемите Clic-Clac се достапни во бутиците на Henry Jacques по цена од 41.900 долари.