Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Cotton Club

Родени за модниот дизајн: Децата на познатите креаотори ја освојуваат сцената

Не е целосно истражено колку гените влијаат врз нечиј избор на професија, но познато е дека има луѓе кои токму од таа причина се одлучуваат да ги следат стапките на својот татко или мајка. Народот одамна смислил цела книга изреки за некој што со своите постапки наликува на својот родител, како што се: Чиповите не паѓаат далеку од обложувачот, Јаболка под јаболкото, Крвта не е вода, Каков татко, таков син (или мајка и ќерка). Ваквите примери се особено интересни на јавна површина, само времето ќе покаже дали потомството навистина го наследил талентот на неговиот славен предок или само неговиот животен стил и добрите врски. Кога станува збор за модата, најмногу ќе слушнеме дека ќерките, понекогаш синовите, тргнале по стапките на познати супермодели, со својата кариера, колку и да се талентирани, честопати завршувајќи со последниот здив на убавина и младост. Децата на познати дизајнери се друга приказна. Нема многу кои се осмелуваат да го извлечат својот пат по патот на своите предци или да наследат, развиваат и одржуваат семеен бизнис во тешки моменти. Ви донесуваме занимливи приказни за пет деца на познати модни дизајнери кои ја избрале истата професија.

Вероника и Кен Етро
Се чини дека за Вероника Етро, изборот на животна патека беше предодреден. Уште од детството, нејзиниот татко Героламо, основачот на компанијата Етро, ја однел со себе на работилници. Тука таа играла цел ден, но не со кукли, туку со ткаенини, дезени и додатоци. Студиите на лондонскиот кројачки простории во Централ Сент Мартинс и помогнале да ја разбере и обликува својата страст кон дизајнот на облеката. Таа се вратила во родната Италија и во седиштето на компанијата во Милано, со одлични идеи, обезбеди светла иднина за семејниот бизнис. Денес, таа дизајнира колекции на жени „Etro“. Нејзина десна рака е нејзиниот брат Кен, креативен директор за машка облека. За време на повеќе од половина век постоење, на Етро му се припишува промовирање на безвременски обрасци како кашмир и модели на кожа и жакард.

Лими Феу
Ако ја прашате Лими Феу, нејзиниот влез во светот на модата бил едноставен. „Јоџи (Јамамото) ме праша дали сакам да бидам дизајнер. И, почнав да цртам обрасци за него. Но, тоа не беше моја идеја“, признава ќерката на славниот јапонски дизајнер. Како и да е, брендот Јамамото успешно работи веќе дваесет години. Како работите што ги создава се разликуваат од облеката на славниот татко? „Женската облека Јамамото е создадена под влијание на пријателите на Јоџи. Кога сама ќе направам женска облека, можам да ја испробам на себе, а потоа е многу пореална“, објаснува Лими Феу. Имено, Јамамото е познат по својот авангарден дух, создавајќи далеку од актуелните трендови. Неговите предимензионирани парчиња често се составени од материјали со различна текстура, а колекциите се претежно изработени во црна боја, кои славниот Јапонец ги опиша како скромни и арогантни истовремено, боја која вели: Не ти пречам – не пречи ми. Денес, може да се види дека годините што Лими ги поминала со основачот на јапонскиот деконструктивизам не биле бесполезно потрошени – и тие засекогаш се втиснати во креативниот потпис на неа и компанијата.

Делфина Делетрез
Друг претставник на долготрајната модна династија, Делфина Делетрез е дизајнер на четвртата генерација на брендот „Fendi“. Сепак, ќерката на Силвија Вентурини Фенди одлучи да не се занимава со облека или крзно, што е заштитен знак на оваа луксузна куќа. Цел живот била воодушевена од накит, па во 2007 година одлучила да го основа својот бренд „Delfina Delettrez“. Целиот накит е рачно изработен во Рим, а поп-дивата Ријана е меѓу првите кои им се придружила на обожавателите. Неодамна, Делфина симболично се врати во семејството: ја прифати поканата на новиот креативен директор на куќата Фенди, Ким Џонс, не само да стане дизајнер на накит, туку и учествувала во неговото модно деби шоу за римска куќа како модел.

Каролина Кастиглиони
Каков подарок имала Конзуело Кастиглиони кога го основала брендот Marni пред околу триесет години? Неспоредливо чувство на боја, еклектична употреба на историски теми и можност за комбинирање на навидум некомпатибилни слики, особено во накитот. Се верува дека талентот на оваа дизајнерка е барем делумно последица на перуанските корени, засадени во Лугано, италијанскиот дел на Швајцарија. Нејзината ќерка Каролина го помина ова богато и скапоцено наследство преку личен филтер. Резултатот е брендот Plan C, кој ги преиспитува познатите визуелни кодови на униформи и спортска облека. Каролина вешто комбинира експлозивни бои, разни дезени и игри со асоцијациите што најмалку ги очекуваме. Во таа смисла, може да се каже дека таа ја продолжува работата на нејзината мајка, која својот бренд го напушти пред пет години, отстапувајќи му место за главен дизајнер на Франческо Ризо.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Fine Living

Хотелот Вила Хонег е единствен бутик хотел со 5 sвездички, сместен на планините во Бергенсток кај Луцерн, Швајцарија. Овој хотел датира од 1905 година...

Route 66

Порше ја проширува листата на премиум локации за патување на кои има американски полначи за Порше Тајкан. Историскиот хотел Марк Хопкинс Интерконтинентал Сан Франциско...

Fool Moon

Ѕвездите од серијата „Чарлиевите ангели“, четириесет и шестгодишната Дру и четириесет и деветгодишната Камерон, добија огромна поддршка и виртуелен аплауз од многу жени, вклучувајќи...

Cotton Club

Модната недела во Њујорк заврши со модна ревија на Том Форд, чија колекција го одразува жешкото исчекување на ноќните излегувања. Многумина од нас сѐ...

Advertisement