Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Cotton Club

Ревијата која ја чекавме: Првата женска колекција на Ким Џонс за Fendi

Пристигнувањето на нов дизајнер во брендот е секогаш возбудлив настан за него, за брендот и за јавноста. Особено кога станува збор за Ким Џонс и Фенди, со оглед на одличната работа на Џонс за машките колекции Луј Витон и Диор – и апсолутниот недостаток на искуство во женската облека. Неговата прва колекција couture стана мала најава – тој ни даде идеја што да очекуваме од ажурираниот Фенди. Но, главното деби беше само пред нас – што и да рече некој, ќе видиме мода само на пистата и на црвените теписи (ако воопшто се случат оваа година!).

И во таа смисла, идејата за започнување мода пред главното деби беше одлична. Сепак, првата колекција е честопати своевидна изјава за мисија, прв поглед на тоа како ќе се промени брендот со почетокот на новата ера. Целта е секогаш, така да се каже, брзо да се запознае публиката со новото лице на брендот. Тоа е како првиот број на ново списание – тој е дизајниран да му каже на читателот и да покаже што ќе се случи понатаму, што ќе ги интригира и ќе ги натера да го чекаат продолжението. И самата суштина ќе дојде подоцна. Со доаѓањето на Ким Џонс во Фенди, се случи такво нешто.

Неговата деби модна ревија се покажа како еден вид одраз на темата метаморфоза, трансформација и премин од една во друга држава – исто како што тој самиот, за прв пат во својот живот, преминува од машка во женска мода. Гласен, ефективен и умерено претенциозен – не презеде залудно да го цитира „Орландо“ од Вирџинија Вулф – најпознатата книжевна приказна за дихотомијата кај мажите и жените. Како резултат, имаше помалку филозофија, патос и раскошен наратив во неговата прва колекција готови за носење. Настанот не содржи многу како модна презентација што се одржа неколку недели порано. Остана само неверојатно убав стаклен лавиринт, по кој минуваа моделите. Немаше позната армија на врвни модели, немаше машка облека (како што се очекуваше од „ветераните“ на машката мода), ниту посебни навестувања на вечноста. Од друга страна, видовме изобилство на одлична облека за живот, што ризикува да ги задржи постојните клиенти во куќата и да привлече нови.

Дизајнерот избра монохроматски стил – секој стил е дизајниран во една нијанса. Стратешки правилна одлука: прво, ова е апсолутен пролетен тренд што, се чини, нема да се откаже од своите позиции до падот. Второ, помага да се насочи целото внимание на стајлингот.

Шоуто започна со облека во низа земјени тонови кои беа логични за римската куќа – беж и кафеав. Потоа дојде пригушената маслинка, белата и на крај класичната црна боја. Имаше многу крзно (дури и во форма на торби). Посебно внимание треба да се посвети на додатоците кои дефинитивно имаат потенцијал на хитови на Insta: хулахопки со монограм, мрежни чанти со крута рачка, масивни долги ланци и асиметрични обетки.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Fool Moon

Понекогаш животот може да биде тежок и да ви задава разни искушенија, камшикувајќи ве од сите страни, што прави да се чувствувате вознемирено и...

Fine Living

Сместен во приватна шума и близу до платформата за слетување на хеликоптер, имотот се истакнува по многубројните објекти. Се вика Барнхаус и е оддалечен...

Cotton Club

Пепелашка и Црвенкапа во маѓепсаниот Версај! Марија Грација Чиури, дизајнер на модната куќа Диор која секогаш создава облека што пренесува единствена порака и ја...

Fool Moon

“Иднината ни припаѓа на сите нас. На мојата ќерка. На моите деца. На нас. На жените. На секого. На тебе”. По повод Денот на...

Advertisement