Минатата недела, Кендал Џенер го промовираше својот бренд на алкохолни пијалоци, а нејзиниот аутфит не врати во времето.
Опуштената манекенка носеше комбинација која изгледаше како да е излезена директно од 00-тите, маичка со натпис „J’Adore Cowboys“ и тексас мини сукња.
Minica е креација на брендот од Лос Анџелес EB Denim, а неговата цена е 200 долари.
Долната кошула е почит на работата на Кристијан Диор на почетокот на векот, а брендот Cowboys of Habit ѝ даде непослушен пресврт.

Скоро секој ден во ова издание некогаш можевте да ја видите поранешната најдобра пријателка на полусестрата на Кендал, Парис Хилтон.Vogue пишува дека ова е крајно признание дека брендовите од трговските центри како Guess, Abercrombie & Fitch и Polo by Ralph Lauren се враќаат во центарот на вниманието на трендсетерите. Abercrombie & Fitch добија „притисок“ и во форма на документарниот филм White Hot: The Rise & Fall of Abercrombie & Fitch, поради што помладите генерации слушнаа за нив.