Легендарниот холивудски актер Николас Кејџ е новото лице на кампањата на Казабланка AW22, покрај моделите Олтон Мејсон и Анок Џаи.
Триото позираше пред објективот на парискиот фотограф Хуго Конт, со уникатна фотографска приказна која има за цел „да ја надмине модата, дестилирајќи ја суштината на брендот во момент на поп културата“.

Креативниот директор Чараф Тајер сакаше да најде некој кој може да ги прифати неговите уметнички вредности и да допре до широк опсег на луѓе. Тој бараше некој што е универзална икона, а Николас Кејџ беше природен и погоден.

„Лос Анџелес е важен град за мене и сакав да создадам холивудски момент помеѓу моделите што ги сакам, како Олтон Мејсон кој ми е драг пријател и Анок Џаи која навистина ја сакам и мислам дека е една од најубавите жени во светот. Потоа, тука е легендарниот Николас Кејџ. „Јас и Хуго сме исто така добри пријатели и сакавме да работиме заедно долго време, па оваа кампања дојде во совршено време“, рече Чараф Тајер, креативен директор на брендот.

Креативниот концепт е инспириран од раните слики на американскиот уметник Ерик Фишл, а кампањата е снимена во Лос Анџелес. Сликите особено зборуваат за американското следење на соништата на хедонистички и сатиричен начин. Моделите одлично ја надополнуваат целата приказна со главниот актер Николас Кејџ, познат по култните филмови како „Wild at Heart“ на Дејвид Линч.
