- Пејачката легенда Бијонсе се врати на коњ со стил – на насловната страница на британскиот Vogue
- Во пресрет на објавувањето на долгоочекуваниот седми албум, суперѕвездата се врати на насловната страница на најголемиот моден магазин и го потврди својот имиџ на икона.
- Насловот и уредувачкото ремек-дело се создадени во соработка со нејзиниот личен стилист Марни Сенофонте и уредникот на британскиот Вог Едвард Енинфул.
Само неколку часа откако Тидал го објави претстојниот, долгоочекуван седми студиски албум на Бијонсе насловен „Renaissance“, суперѕвездата се врати на една од најголемите модни насловни страници, поконкретно на британското издание на Vogue. Еволуцијата на Бијонсе од една од најомилените ѕвезди на поп-културата до креативна моќ станува уште поочигледна во насловната страница од јули 2022 година, каде што таа седи на коњ облечена во кадифен фустан и ракавици од брендот Alaïa. Кадифеен фустан со ракавици, надополнет со впечатлив пердув на глава од британско-американскиот бренд Харис Рид и Вивиен Лејк, заедно со обетки од Еди Борго. Овој иконски изглед се должи на нејзиниот личен стилист, Марни Сенофонте, во соработка со главниот уредник на британскиот Вог, Едвард Енинфул.

Бијонсе и Сенофонте создадоа многу култни модни моменти – вклучително и совпаѓање со изгледот на ѕвездата и нејзината најстара ќерка Блу Ајви Картер на Оскарите, облечени во неонско зелено од глава до пети од Дејвид Ком и Адидас x Ајви Парк. Покрај некои од најкласичните модни брендови во индустријата, како што се Schiaparelli и Alaïa, стилистот ја облече пејачката во некои нови дизајнерски брендови кои се во склад со авангардната тема на снимањето, особено младиот британско-американски дизајнер. Харис Рид.
Бијонсе и Сенофонте создадоа многу култни модни моменти – вклучително и совпаѓање со изгледот на ѕвездата и нејзината најстара ќерка Блу Ајви Картер на Оскарите, облечени во неонско зелено од глава до пети од Дејвид Ком и Адидас x Ајви Парк. Покрај некои од најкласичните модни брендови во индустријата, како што се Schiaparelli и Alaïa, стилистот ја облече пејачката во некои нови дизајнерски брендови кои се во склад со авангардната тема на снимањето, особено младиот британско-американски дизајнер. Харис Рид.
„Модната фантазија произлезе од тропските предели на клупскиот живот во последната четвртина од минатиот век. Топки од огледало, светлосни кутии, покривки? Се разбира. Коњ на подиумот? Секако. Мотоцикл? Зошто да не,Бијонсе сакаше да си игра со модата како никогаш досега, и додека ги менувавме референците (од гаражната сцена од 1990-тите до ексцесите на 80-тите), зборувавме за косата и убавината и го запознавме нејзиниот тим, визијата за блескавиот ретро-футуризам почна да се обликува. “, рече уредникот на Vogue, Едвард Енинфул, опишувајќи ја визијата на снимката. Инаку, многу слики од едиторијалот кои ги објави и самата Бијонсе, па можете да ги погледнете на нејзиниот Инстаграм профил.