Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Wall Street

50-те најлуксузни брендови во светот загубија 7,6 милијарди долари оваа година

Според новиот извештај објавен од Brand Finance, 50 светски луксузни и премиум брендови загубија колективна вредност од 7,6 милијарди долари минатата година и економскиот пад поради „Ковид-19“.

Вредноста на првите 50 луксузни брендови паднале за повеќе од 3 проценти во споредба со минатата година, од 227,1 милијарди долари во 2020 година на 219,5 милијарди долари во 2021 година. Иако на листата доминираат модни куќи, 30 компании за облека учествуваат со 62 проценти од вкупниот број, повеќето се бореле среде пандемија и пријавиле загуби. Coach брендот го забележа најголемиот пад на вредноста, пријавуваќи загуба од 31 отсто, односно 4,7 милијарди долари.

Сепак, не сите вести се толку лоши. Неколку врвни тешкаши успеале да останат безбедни. На прво место, Porsche всушност забележа зголемување од 1,2 проценти и сега вкупната вредност на брендот е 34,3 милијарди долари. Ова веројатно делумно се должи на успешното влегување на производителите на автомобили во електрификација. Porsche минатата година продаде 20.000 модели на својот популарен целосно електричен автомобил Taycan, надминувајќи го 911 во САД и покрај паузата од шест недели во производството.

Слично се случи и со Ferrari, кој скокна за 2 проценти или 9,2 милијарди долари, додека Rolex забележа раст на продажбата од 0,8 проценти. Случајно, двата луксузни титани беа прогласени и за најсигурни брендови во светот оваа година.

Друг бренд што го забави трендот на намалување е Celine. Како најбрзо растечки бренд за луксузна облека на листата, тој скокна од 34 -та позиција на 13 -та и ја зголеми вкупната вредност на брендот. Ова во голема мера може да се припише на креативниот и уметнички директор на куќата, Хеди Слиман, која успеа да ги привлече клиентите на генерацијата Z низ азискиот пазар, додека продолжи да привлекува клучна клиентела.

Според извршниот директор на Brand Finance, Алекс Хајке, може да има добра страна на сеопфатните лоши вести. Тој вели дека пандемијата може да се искористи како катализатор за промени во секторот и да ги поттикне трговците да ги зголемат понудите за е-трговија.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Fine Living

Многу сопственици на куќи денес, барем оние што можат да дизајнираат свој дом, избираат винарски визби како една од клучните простории… Кога треба да...

Wall Street

Просторот за криптовалути сега вреди над 2 трилиони долари, и сите од производители на автомобили од висока класа до луксузни туристички компании се борат...

Fool Moon

Пинк често се смета за женствена, несериозна, нежна, романтична … но низ историјата ја носеа моќни жени кои беа незаборавни во фустани во различни...

Cotton Club

Новиот простор од 800 квадратни метри ќе го содржи најдоброто од овој бренд, вклучувајќи колекции Ready-to-Wear, чанти, чевли и додатоци. Исто така, ќе содржи...

Advertisement