Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Wall Street

Што се случува со пазарот на луксуз?

Ако ја следите индустријата за луксузни производи или како инвеститор или како заинтересиран потрошувач, не може да се негира дека 2020 година е интересна година.

Секторот длабоко се промени, се соочи со историски предизвици и продолжува да се трансформира во некоја поранешна верзија за себе во овој пост-пандемиски свет. За инвеститорите кои своето внимание го насочуваат кон трговијата со злато, вреди да се види како се одвиваат овие промени. Некои, особено оние поврзани со индустријата за накит, можат да играат значајна улога во одредувањето кога да се направи вистинскиот потег на пазарот на злато.

Сè на сè, клучните елементи за тоа како се сменија луксузните трендови во 2020 година, вклучуваат нова дефиниција за тоа што е типичен потрошувач, како КОВИД-19 ја уништи продажбата на врвни производи, како накитот преживеал и напредувал и многу повеќе.

Кога КОВИД-19 се прошири низ целиот свет, секој финансиски пазар беше длабоко погоден. Од ова негативно сценарио можевме да видиме неколку позитивни страни. Потегот кон е-трговија беше еден од нив. Она што луѓето не можат да го купат лично, можат да го нарачаат преку онлајн продавници. Всушност, се чини дека пандемијата веќе ја смени нашата перцепција за купување, водејќи да купиме повеќе од засолништето на нашите домови, преку компјутери или телефони.

Дали има просечен клиент?

Читањето на типичен клиент во кој било сегмент може да даде многу вредни информации. Како се сменија клиентите на скапи, ексклузивни артикли? Тие се помлади, пред сè. Исто така, не се грижат толку многу за фалење со работите што ги купиле. Најмалку една деценија, има демографска промена што ги сочинува примарните купувачи на луксузна роба.

Личностите родени по 1981 година сочинуваат околу една третина од сите набавки на премиум стока. Во следните четири години, таа ќе претставува најмалку половина од таквите клиенти. Како се разликуваат овие помлади? За почетници, тие претпочитаат да купуваат предмети што ги промовираат или продаваат на познати личности и често очекуваат да ги препродадат предметите што ги купуваат. Ова е огромен контраст со претходните периоди, кога луѓето што купуваа ексклузивни парчиња ги чуваа засекогаш, можеби пренесувајќи им на децата од генерација на генерација.

Друг начин на кој се разликуваат овие клиенти од ново време е дека тие немаат проблем да купуваат користени производи сè додека квалитетот е сè уште присутен и не постои ризик да добијат лажни. Можеби една од најважните разлики помеѓу новата генерација клиенти и претходните е дека тие се повеќе заинтересирани за ексклузивно искуство отколку за нешто. Оваа точка има поширока импликација за продавачите, инвеститорите и креаторите на политики. Ова значи дека можеме да очекуваме милениумци да бараат фино јадење, модни патувања, егзотични забавни настани и ликовна уметност повеќе од скапи патики, брендирани чанти и кожна облека.

Како вирусот КОВИД ги нападна глобалните луксузни пазари

Кога целата прашина ќе се смири, многу е веројатно дека вирусот на крајот ќе уништи околу една четвртина од светскиот пазар на луксузни производи, барем привремено. Една од главните причини за брзината со која пандемијата го зафати сегментот е поврзана со местото на започнување на болеста.

Кинеските потрошувачи купуваат најмногу врвни производи и тоа е нивната земја од каде потекнува КОВИД-19. Ова значеше дека огромен број директни клиенти во моментот беа исфрлени од равенката, што ја уништи целокупната глобална побарувачка за ексклузивни производи и услуги.

Во Европа, Соединетите држави, Канада, Мексико и Кина, трговците беа принудени да ги затворат своите продавници неколку месеци. Ова доведе до стотици милиони потрошувачи заглавени во своите домови без трговски центри, бутици или малопродажни места за да ги посетат со паричник во рака. Уште полошо, 2020 година засекогаш ќе биде позната како година во која патувањето на далечина ќе стане практично невозможно за повеќето луѓе.

За предмети со висока цена, тоа е отровен рецепт, бидејќи патниците трошат на скапи стоки и услуги. Туристите традиционално со себе носат огромни суми за подароци за време на нивните патувања, без разлика дали станува збор за продажни места на бродови, одморалишта, бесцарински продавници, железнички станици или аеродроми.

Интересен случај на злато и пазарот на накит

Од година во година, па дури и во ерата на КОВИД-19, која започна на почетокот на 2020 година, златото има двојна улога како алатка за инвестиции и главна компонента на финиот накит. Друг тренд што се повторува секоја година е дека околу половина од сите произведени жолти метали се користат во индустријата за накит. Околу една третина се смета за метал за инвестиции, а остатокот го купуваат централните банки или го користат технолошката индустрија.

За секојдневните трговци кои сакаат да заработат на омилениот благороден метал во светот, постои еден вид вградена стабилност кога приближно 80 проценти се во основа во континуиран циклус на потрошувачка, речиси гарантирајќи долгорочна и краткорочна побарувачка.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Wall Street

Во свет без кoрона, многумина од нас сега полека би планирале да се вратиме дома од некоја далечна дестинација или од светската метропола каде...

Fine Living

Поранешниот историски имот на Мишел Фајфер во Лос Анџелес неодамна се најде на пазарот на недвижнини и доаѓа со цена од дваесет милиони долари…...

Fool Moon

Во едно интервју, Џоан Колинс се присети на флертувањето со Боби Кенеди, но не откри сè поради почит кон неговата вдовица, која може да...

Fool Moon

Оваа жена сосема случајно наиде на предизвик што ќе го пренесе и во 2021 година. Сара Робинс-Кол целосно го оправда купувањето на еден црн...

Advertisement