Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Wall Street

Побрзи и посилни од сите: Кина доминира на пазарот на луксуз

Улогата на Кина во глобалниот луксузен сектор само што стана далеку поголема…

И додека пандемијата на вирусот корона продолжува да предизвикува хаос во светскиот економски океан, строгите мерки на заклучување во Кина и брзото закрепнување се покажаа како клучни за одржување на луксузните брендови во живот. Како што дознаваме од новиот извештај направен заеднички од Tmall, Alibaba и Bain & Company минатата недела, нивниот глобален удел во индустријата двојно се зголеми во однос на претходната година, со тенденција да стане најголемиот единствен луксузен пазар до 2025 година.

Главно водени од милениумците и членовите на генерацијата Z, кинеските луксузни набавки скокнаа 53 милијарди долари во однос на претходната година, што е за 48% повеќе, додека пазарот на луксуз во целина падна за 23% во истиот период. Високиот партнер на Бејн, Бруно Ланес, рече дека тој верува дека овие бројки, покрај помладата генерација клиенти, се одговорни и за посилната дигитализација на луксузните брендови, кои долго време го игнорираат тој аспект на бизнисот. Сето ова беше клучно за создавање профитабилна продажба на туристи, на која се потпираат многу брендови, кога патувањата не се карактеризираат со ограничувања.

Gucci е веројатно брендот кој најагресивно ги проширува своите дигитални канали за присуство и продажба. Познатиот бренд од Фиренца објави дека ќе отвори две продавници на кинеската платформа Алибаба, во која живеат повеќе од 750 милиони потрошувачи од Кина. Првиот бутик, кој нуди облека и додатоци, беше отворен оваа недела, додека вториот, посветен на сферата на убавината, ќе биде отворен во февруари. Ако сè се одвива според планот, оваа акција значително ќе влијае на профитот на матичната компанија на брендот Gucci, Kering, чија продажба е сè уште помала за седум проценки.

Големиот непријател на Kering, LVMH, веќе имаше многу придобивки благодарение на купувачите од Кина, кои се практично одговорни за враќање на конгломератот во државата пред влијанието на пандемијата. Истиот случај е со американскиот златарски бренд Tiffany & Co, кој ги победи предвидувањата на аналитичарите и доживеа 70% раст во Кина.

Многу е веројатно дека извршните директори на луксузниот сектор ќе се потпрат на домашната кинеска продажба во наредниот период. Според извештајот, условите за патување нема да се вратат во нормала пред следната година, а повеќето кинески патници ќе продолжат да бидат претпазливи кога станува збор за патување во странство. Ако го комбинираме тоа со загриженоста предизвикана од новиот вид на коронавирус, кој моментално доминира во Велика Британија, во комбинација со логистичкиот кошмар кога станува збор за најголемата кампања за вакцинација досега, доминацијата на Кина во луксузниот сектор може да дојде порано отколку што се надевавме.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Green Tea

Чоколадна торта е, сите ќе се согласат, вистинска класика меѓу десертите, така што има малкумина кои не сакаат деликатеси со чоколадо. Искусната француска готвачка...

Cotton Club

Модерен капут е главната набавка на новата пролетна сезона. За тоа сведочат не само колекциите на брендови, туку и фотографиите од уличен стил на...

Cotton Club

Долче и Габана е една од оние брендови од кои однапред знаеме што да очекуваме. Или така мислевме. Сицилијански мотиви, сензуални фустани, долна облека...

Fool Moon

Филмската награда за најдобра режија ја доби Клои Жао за филмот „Nomadland“ на Златниот глобус во 2021 година и таа стана првата жена со...

Advertisement