Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Wall Street

Луксузната детска облека поставува нови стандарди


Помина времето кога стилот и софистицираноста беа резервирани само за возрасните и веќе настаните со црна вратоврска и премиерите на црвениот тепих не се единствениот поим за престиж. нова генерација млади луѓе повеќе од кога и да е посегнуваат по дизајнерски парчиња облека, а нивните родители сѐ почесто се подготвени да ги отворат паричниците во обид да го одржат внимателно имиџот на нивните деца. Доволно е да се каже дека луксузниот пазар за детска облека цвета, и од Прада до Гучи, ништо не е премногу добро за младите, почнувајќи од мали деца до тинејџери. Дури и бебињата се вклучуваат во акцијата, со продажба на дизајнерска беби-облека и тренерки на највисоко ниво.

Приходите во делот за детска облека изнесуваат 258.967 милиони американски долари во 2021 година, а пазарот се очекува да расте годишно за 5,64% (CAGR 2021-2026). Додека нашите трошоци за луксузни етикети за детска облека се зголемуваат од ден на ден, модерните куќи од високата класа и етикетите за мода низ целиот свет се расправаат за шансата да ги облечат највлијателните славни деца во обид да излезат на врвот.

Не е изненадувачки, ова да доведе до нова генерација мини-инфлуенсери, со зголемен број на богати родители, кои создавајќи сметки на Инстаграм за да го прикажат прекрасниот стил на нивното потомство, во иднина ќе станат милионери.

Брендови кои направија пресврт

Има повеќе брендови за избор од кога било, а некои сајтови со повеќе брендови известуваат за четирикратно зголемување во сортата што можеа да ја понудат само во изминатите две години.
За генерација која обично сака да трча и да игра, практичноста секогаш ќе остане во срцето на луксузната детска облека, но детската облека со најголема продажба доаѓа од модните куќи кои знаат да ги штиклираат сите соодветни кутии. И сега, има повеќе брендови за избор од кога било, а некои страници со повеќе брендови известуваат за четирикратно зголемување во сортата што можеа да ја понудат само во изминатите две години.

Луксузните брендови како Долче и Габана и Оскар де Ла Рента веќе долго време ставаат подеднакво значење на дизајнот на детска облека во споредба со облеката наменета за возрасни, но сега, гледаме како на забавата да им се придружат личности како Бурбери, Живанши и Стела Макартни. Брендот од висока класа, Кензо, исто така, направи бран во последниве години со својата многу барана колекција Кензо Деца, која беше разграбена од бројни славни личности и родители со висока вредност и продолжува да ужива сѐ поголем дел од пазарот.

Тоа е влегување на познати брендови како овие на сцената што го зголемија угледот на луксузната детска мода, а она што некогаш се гледаше како екстраваганција, сега се гледа како норма кај богатите.

Charming dresses for children

Доходовна иднина за сите

Гледаме луксузни брендови од висока класа, комбинирани со улична и спортска облека, за да создадат мирен изглед кој изразува стил на вонредна работа, што за деца, функционира секојдневно.
Благодарение на Инстаграм, сега им е полесно од кога било на децата како мали да ги следат трендовите – се разбира, со помош на нивните родители. Гледаме луксузни брендови од висока класа, комбинирани со улична и спортска облека, за да создадат мирен изглед што изразува стил на вонредна работа, кој за деца, работи за секојдневието.

Норт Вест – ќерка на Ким Кардашијан и Кание Вест – стана една од највлијателните деца инфлуенсери, која редовно се појавуваше беше промовирана од страна на двата родители – и тоа стана нејзиното ниво на моќ во луксузниот детски моден свет, парот дури и започна свој сопствен моден бренд за деца уште во 2017 година.

Сѐ повеќе, родителите добро ги облекуваат своите деца не само за да им помогнат да развијат угледен имиџ, туку и затоа што е добро од деловен аспект да се стори тоа. За славните деца, гледаме дека се наплатуваат надоместоци за наводнување за спонзорирани објави, при што мајките и татковците собираат пари за иднината на нивните деца и ги чуваат како резултат.

Children's shoes

Машина за правење пари

Модните куќи од високата класа и брендовите за мода ширум светот се борат за можноста да ги облечат највлијателните славни деца во обид да се искачат на врвот.
Со оглед на тоа дека милениумците се една од генерациите со најголеми трошоци, можеме да очекуваме дека луксузниот пазар за детска облека ќе продолжи да расте во наредните години, со повеќе од 40 проценти од Ген-Ј-ерите сега родители и внимаваат напојување на глобалната потрошувачка моќ поголема од 1,3 трилиони долари.

И со оглед на тоа дека следната генерација ќе ужива уште поголемо ниво на расположлив приход, тоа е тренд што веројатно ќе расте.

Едно е сигурно, на богатите и влијателни деца им се дава отскочна даска за луксузен начин на живот преку договори за спонзорство преку Интернет, а на дизајнерите брендови енормно им се зголемуваат приходите како резултат на побарувањата. Сепак се чини дека ова е вин-вин ситуација за двете страни.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Wall Street

Според новиот извештај објавен од Brand Finance, 50 светски луксузни и премиум брендови загубија колективна вредност од 7,6 милијарди долари минатата година и економскиот...

Four Seasons

Поради недостаток на патишта во Гимелвалд, жичарата Шилторн застанува, а има и екстремна пешачка патека опремена со челични скалила… Доколку сакате да уживате во...

Fine Living

Откако ги освои медиумските платформи, Елиса Капито работи во областа на архитектурата во последните неколку години, стекнувајќи го потребното знаење за внатрешен дизајн. Активна...

Fool Moon

Хороскоп – 3 знаци ги очекува голема среќа во љубовта во текот на октомври 2021 година! Октомври и духот на есента, раното зајдисонце и...

Advertisement