Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Wall Street

ДАЛИ ЈА ЗНАЕТЕ ВРЕДНОСТА НА КОЛОСЕУМОТ ВО РИМ?

Во Италија постои изрека која вели дека ако поминете покрај Колосеумот и не се свртите да погледнете во овој легендарен споменик, личноста што оди до вас има целосно право да ве удри, бидејќи така не се поминува покрај таква убавина…

Дали некогаш сте се запрашале која е „вредноста“ на една античка градба? Колосеумот, легендарниот споменик на генијалноста и величественоста на антички Рим, сега има некаква цена. Во извештајот објавен во понеделникот, финансиската консултантска групација со седиште во Велика Британија Deloitte LLP ја процени „вредноста на социјалните средства“ на обележјето или нематеријалната вредност што некои Италијанци ја придаваат на неговото постоење, на околу 77 милијарди евра.

„Оваа вредност ја сфаќаат мнозинството Италијанци, не само оние што ја посетуваат“, напиша консултантската куќа во извештајот.

Бројката не е определување за економскиот придонес на амфитеатарот Флавијан, официјалното име на Колосеумот во Рим. Таа бројка би се пресметала со помош на фактори како што се продажбата на билети, присуството и општата дисеминација на готовина од посетителите на туристите.

Наместо тоа, проценката на Deloitte се заснова на резултатите од истражувањето во кое Италијанците беа замолени да одговорат колку финансиски средства би инвестирале за да го зачуваат амфитеатарот дури и ако „не го користат директно, можеби нема да имаат ни индиректна корист од него, и не може да планира каква било корист за себе или за другите во иднина“.

Во просек, Римјаните беа подготвени да платат 59 евра, додека Италијанците кои живеат надвор од Рим ветија 57 евра. Повеќе од 90 отсто од вкупниот број на испитаници изјавиле дека споменикот мора да се зачува „под какви било околности“, дури и ако тоа значи дека граѓаните треба да платат за неговото одржување.

Марко Вулпијани, шеф за вреднување во Deloitte Central Mediterranean, кој ја организираше студијата, во изјавата рече: „За легендарен имот како Колосеумот, од суштинско значење е всушност да се однесуваме на димензија на вредност која ги вклучува и материјалното и нематеријалното. . Во оваа смисла, нематеријалната вредност на Колосеумот може да биде поголема од вредноста поврзана со економските придобивки што може да ги произведе“.

Вулпијани рече дека „нематеријалната вредност“ на Колосеумот е делумно засилена со „задоволството да се биде блиску до и да се гледа во уникатна и прекрасна локација“, како и од неговата симболична важност за Италија.

Колосеумот бил завршен во 80 п.н.е. и останува најголемиот амфитеатар во светот. Таа привлече повеќе од 7 милиони посетители годишно пред пандемијата и придонесува со околу 1,39 милијарди евра годишно. Споменикот вработува околу 42.700 работници со полно работно време, според Deloitte.

Извештајот заклучува дека Италија,дом на најголемиот број на светски наследства на УНЕСКО во светот, може подобро да го користи своето културно наследство како „мотори“ за економски развој.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Route 66

Во текот на изминатите три години од своето основање, Little Car Company со седиште во Велика Британија се прослави со создавање прекрасни, рачно изработени...

Fool Moon

Актерката Скарлет Јохансон (37) е на одмор со пријателите и сопругот Колин Џост на јахта во Хемптонс, а во оваа прилика познатата русокоса предизвика...

Green Tea

Многу жени фантазираат за телото на познатата руска манекенка и актерка, а сега дознаваме што прави таа за секогаш да биде во топ форма....

Fool Moon

Серена Вилијамс отворено проговори за својата одлука да се повлече од светот на тенисот, но и за постпородилната депресија и тешките одлуки со кои...

Advertisement