Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Wall Street

Ви ги откриваме највредните компании во Европа

Конгломератот LVMH ја „изеде“ својата конкуренција, најголемиот производител на храна и пијалоци во светот, Nestle, со цел да стане највредната компанија во Европа…

Според истражувањето објавено од Finaria, францускиот конгломерат беше проценет на околу 264,6 милијарди евра на 26 февруари годинава, што им овозможи да ја преземат титулата од Nestle, со вредност од 242 милијарди евра. Според оваа публикација, постојаната развојна империја на Бернард Арно сега има проценета вредност од 328,9 милијарди долари, што е за дваесет милијарди повеќе од швајцарскиот гигант во областа на храна и пијалоци и нивната вредност од 308,7 милијарди. Сега, LVMH се смета за 21-та највредна компанија во светот, каде што Apple е на првото место со вредност што надминува 2,1 трилиони долари.

LVMH се состои од 75 основни брендови поделени во пет категории, вклучувајќи модни куќи Louis Vuitton, Dior, Givenchy и Fendi, групацијата посветена на шампањ и алкохолни пијалоци Moet-Hennessey и неодамна купената луксузна продавница за накит, Tiffany & Co.

Додека акциите и профитот на конгломератот LVMH доживеаја значителен пад во првата половина на минатата година поради пандемијата корона вирус, до почетокот на ноември тие успеаја да се вратат во колосек и да ја завршат годината со профит од околу 24%. Всушност, акциите на LVMH скокнаа скоро 43% од истиот период минатата година.

Генерално, приходите на LVMH минатата година паднаа за околу 16% на 53 милијарди долари, што, земајќи ги предвид сите фактори, воопшто не е лошо. Слободно можеме да кажеме дека солидниот учинок на оваа група доаѓа од два основни фактори – првиот е поделбата посветена на модата, додека втората е нивната конгломерната продажба во Азија.

Кога станува збор за 2021 година, аналитичарите велат дека групата LVMH може да очекува зголемување на приходите од 18%, и затоа, претседателот на конгломератот е подеднакво оптимист.

„Во контекст што останува неизвесен, и покрај вакцинациите кои ни даваат надеж за крај на пандемијата, уверени сме дека LVMH е во одлична позиција да го надгради своето закрепнување, дополнително зајакнувајќи ја нашата улога на глобалниот пазар на луксуз“, – изјави Арно.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Cotton Club

Кампањата на Мајкл Корс „the eye has to travel“, есен/зима 2021 година, оди кон Бруклин и Квинс. Моделите Бела Хадид, Синди Бруно и onерон...

Wall Street

Според новиот извештај објавен од Brand Finance, 50 светски луксузни и премиум брендови загубија колективна вредност од 7,6 милијарди долари минатата година и економскиот...

Four Seasons

Поради недостаток на патишта во Гимелвалд, жичарата Шилторн застанува, а има и екстремна пешачка патека опремена со челични скалила… Доколку сакате да уживате во...

Fine Living

Откако ги освои медиумските платформи, Елиса Капито работи во областа на архитектурата во последните неколку години, стекнувајќи го потребното знаење за внатрешен дизајн. Активна...

Advertisement