Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Wall Street

Вирусот корона го потресе светот на шампањот

Со затворањето на рестораните и откажувањето на забавите предизвикани од пандемијата на вирусот корона, производителите на шампањ се соочија со профит од 1,2 милијарди долари, што е пад од 18% во споредба со 2019 година…

Вирусот корона им ги расипа сметките на сите, без разлика во која деловна активност работат. Исто така, станува збор за планери на настани, сопственици на ресторани, бутици за венчаници или туристички агенции, пандемијата едноставно стави крај на нивната работа во текот на 2020 година. Загубите до кои доведоа беа неверојатно големи, но секако, некои индустрии изгубија помалку од другите.

Кога станува збор за светот на шампањот, можеме да кажеме дека производителите на пенливо вино се справија подобро отколку што очекуваа – тие предвидоа пад од дури 30% во продажбата, што, за нивна среќа, а веројатно и за нас, не било случајно.

„Тоа е малку подобро отколку што мислевме“, рече Максим Тубар, копретседавач на CIVC, за Ројтерс. „Низ целиот свет, дури и кога не ни беше дозволено да организираме забави, најдовме причини за славење, а шампањот е неизбежен дел од нив.“

Побарувачката за шампањ во Франција веќе падна дури и пред почетокот на пандемијата, а кризата доведе до дополнителен пад од 20% на домашно ниво минатата година. Индустријата е погодена од намалена продажба на три глобални извозни дестинации, САД, Јапонија и Велика Британија. Како и да е, европскиот пазар успеа да ја задржи својата позиција, со мали загуби во земји како Белгија, Германија и Швајцарија.

Како што дознаваме, производителите на шампањ продале 245 милиони шишиња минатата година, што е за петтина помалку отколку во 2019 година. Покрај тоа, за време на заклучувањето на државно ниво и ограничената подвижност, луѓето беа принудени да уживаат алкохол во своите домови, каде претпочитаат варијанти како вотка и текила, кои беа најпродавани според податоците на Нилсен.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Cotton Club

Кампањата на Мајкл Корс „the eye has to travel“, есен/зима 2021 година, оди кон Бруклин и Квинс. Моделите Бела Хадид, Синди Бруно и onерон...

Wall Street

Според новиот извештај објавен од Brand Finance, 50 светски луксузни и премиум брендови загубија колективна вредност од 7,6 милијарди долари минатата година и економскиот...

Four Seasons

Поради недостаток на патишта во Гимелвалд, жичарата Шилторн застанува, а има и екстремна пешачка патека опремена со челични скалила… Доколку сакате да уживате во...

Fine Living

Откако ги освои медиумските платформи, Елиса Капито работи во областа на архитектурата во последните неколку години, стекнувајќи го потребното знаење за внатрешен дизајн. Активна...

Advertisement