Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Fine Living

Обични луѓе се хероите на новата рекламна кампања на Gucci beauty

Обичните луѓе се херои на рекламната кампања „Gucci Beauty“.

Се појавија првите фотографии посветени на новата визија за убавината на брендот Gucci.

Модели и фотографи беа пронајдени благодарение на предизвик на Инстаграм. Gucci Beauty и Vogue Italia започнаа проект #TheGucciBeautyGlitch на Инстаграм за пребарување таленти – модели и фотографи.

Главната цел беше да се прошири јавната перцепција за убавината, да се поддржи идејата за инклузивност и разновидност. Под овој хаштаг, учесниците објавија повеќе од шест илјади фотографии кои ја откриваат идејата за неконвенционална убавина.

Гучи го промовираше откако Алесандро Микеле стана креативен директор на брендот. Куќата признава дека стандардите за убавина во општеството отсекогаш биле конзервативни и унифицирани и „засновани врз стандардизиран идеал за совршеност што е тешко да се постигне“.

Гучи нуди нов изглед: убавината не е синоним за симетрија, хармонија или почитување на социјалните стандарди. Тоа е во самоизразување, во храброст да се чувствувате слободни во вашето тело, во слобода да ја препознаете вашата уникатност.

Ние се восхитуваме на фотографиите што го откриваат „шармот на несовршеноста“, што може да се нарече уникатен заштитен знак на секоја личност. Куќата силно ја поддржува идејата дека шминката не е средство за маскирање, туку самоизразување. Затоа, не постојат правила за тоа како да се примени.

“Gucci Beauty започна дијалог што е потребен сега повеќе од кога било досега. Секој учесник покажа дека убавината е исклучително разновиден и сеопфатен концепт кој варира низ целиот свет и зема предвид различни културни знаменитости. За среќа, единственото право да се толкува убавината и ограничувањата се само рамки што самите си ги поставивме.“

Меѓу уметниците кои учествуваа во проектот, двајца добија право да прават приказни за убавина за Gucci Beauty. Патем, проектот беше замислен како поддршка на објавувањето на новата маскара Gucci Mascara L’Obscur, за која Алесандро Микеле вели:

  • “Ја создадов маскарата Л’Обскур за вистинска личност која, користејќи козметика, ја раскажува својата лична приказна за слободата на свој начин”.

Advertisement
Advertisement

Прочитај

Green Tea

Нови опции наместо вообичаениот зачин. Солта е еден од најчестите зачини. Иако конзумирањето во умерени количини не треба да биде причина за загриженост, прекумерното...

Cotton Club

Прекрасна, модерна и неодолива фризура е целта на прилично голем број жени. Токму поради оваа причина, за да изгледате модерно и неодоливо, ви донесовме...

Fine Living

Ако не сте тип на жена која редовно се прегледува „јужно од границата“, можеби нема да сфатите дека, како и остатокот од вашето тело,...

Fine Living

Оди да спиеш. Проблемот до утре ќе се реши сам од себе. Што? Таа станала видовита? Не всушност. Кога сте уморни, борбата против кој...