Реномираниот бренд за шампањ ја ангажираше Лејди Гага како заштитно лице на нејзината последна кампања, чиј дел ќе биде уникатно креирано шише со ограничено издание со скулптура дизајнирана од самата дива…
Овој уметнички потфат ќе ја поддржи и нејзината фондација Born This Way, која го промовира менталното здравје кај младите преку своите посебни иницијативи. Најавувајќи го партнерството на Инстаграм, Гага објави видео и промотивна слика на која држи темно виолетово двојно шише Magnum 2006 Brut Rose, во необична облека. Нејзиниот изглед за оваа кампања беше создаден како дело на шминкерката Сара Тано, која создаде еклектичен ефект криејќи ги веѓите и користејќи темна нијанса на кармин.
Коментирајќи ја кампањата, Гага рече: „Нивните традиции се стари со векови, но тие ги надминуваат своите граници и наоѓаат начини целосно да се трансформираат. Навистина сум возбуден што можеме да го прославиме ова заедно“.
Соработката ќе вклучува и рекламен филм, создаден во соработка со уметникот, Ник Најт. Во дополнителна изјава, Гага рече: „Отсекогаш сметав дека Dom Perignon е модел на тоа што претставува креативноста. Нема правила, освен едно – никогаш не престанувајте да се обидувате да ги фатите ѕвездите “.
Партнерството Lady Gaga x Dom Perignon официјално ќе започне на 6 април.