Со лансирањето на домашната колекција на Дизни, нашите домови ќе бидат најсреќните места на Земјата.
Секој пат кога Дизни објавува нов филм, и децата и возрасните се воодушевени, а сега „забавната индустрија“ одлучи да се обиде во украсувањето на нашите ентериери.
Дизни го лансираше својот прв бренд Disney Home, кој не само што ќе се фокусира на тоа да ги направи детските соби најсреќниот простор во домот, туку ќе посвети внимание и на возрасните кои сакаат да го исполнат својот простор со прекрасни додатоци, мебел по мерка и дизајнерски парчиња.
Така, напредната индустрија за уредување на домови вредна 682 милијарди долари ќе го удвои својот број кога Disney Home ќе биде лансиран во Европа оваа недела, по што ќе следи глобално лансирање.
Дизни има за цел да воведе „експанзивна“ линија на лиценцирани производи што им се допаѓаат на клиентите од сите приходи. „Бидејќи нашите домови сега се поважни од кога било, сакавме да претставиме нов бренд за уредување на домот кој носи легендарни приказни во секојдневниот животен простор“, се вели во соопштението на компанијата.
Disney homes веќе е на Инстаграм, со шест објави кои ни даваат увид во тоа со што наскоро ќе бидат исполнети нашите домови. Едвај чекаме да вечераме на маса украсена со јадења од темата „Војна на ѕвездите“, а потоа лежење на креветот со перници од Мики Маус.
Disney Home веќе беше лансиран во Велика Британија и Европа претходно оваа недела, а лансирањето во САД е планирано за 2022 година.