Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Four Seasons

Пача, најиконскиот клуб на Ибица

Додека патувате низ градот Таламаника, пат што ја гушка марината, е Ав. 8 d’Agost. Овој пат ќе ве одведе по патот до скриено искушение на Ибица.

По должината на живописната рута на Порт д’Ивиса е барана дестинација за ноќен клуб. Тој нуди уникатно искуство во ресторан и салон за суши, како и сопствено сместување во хотел со четири sвездички, сместен неколку минути подалеку.

Собрани заедно во збир на бели згради е влезот кој е проголтан од палми. Местото е само 10 минути пешачење од стариот град Ибица, но лесно се забележува по знакот за мир со вагони и блескав билборд.

Pacha installs GSL into Ibiza resort | d&b audiotechnik

Сепак, само една слика ќе биде запаметена по посетата на ова место. Неговиот огромен сет од цреши инспирирани од поп -уметноста што се изложени надвор од местото на настанот е иконското лого на клубовите. Ако го најдете, тоа може да значи само едно.

Вашиот импулс ве носи до Pacha (прев. цреши), најиконскиот ноќен клуб на Ибица.

Симболично, црешите претставуваат потрага по физичко и сексуално задоволство, самозадоволување и страст. Познато е дека ги исполнува нашите сетила преку неговиот исклучително сладок вкус и сочен вкус. Сјае светлото со својот црвен тен за време на задоволствата на летото и неговото семе што се повторува, го отвора патот за нов живот.

Семето дава начин за обновување, шанса да се види себе си во ново светло. Во суштина, црешата е иконски симбол на трансформација и промена.

Една витална ера што ја прифати оваа идеја беше донесена во доцните 1960 -ти.

Стотици илјади млади луѓе формираа движење што ги отфрли главните начини на живот. Движењето запали една од најмоќните и најинвазивните промени во американската историја. Нивната цел беше да се залагаат за loveубов, слобода и да промовираат отвореност и ненасилство.

Главниот фактор што ја поттикна оваа идеја беше преку музиката. Со текот на времето, музиката им даваше на луѓето чувство на генерациска солидарност. Тоа направи да се чувствуваат како да се различни.

Pacha Ibiza On Tour - 'Insane' Party | Ibiza pool party, Ibiza party  nightclub, Ibiza spain

Да се ​​ослободиме од сообразност и да бидеме дел од нешто ново и возбудливо е она што го натера Рикардо Ургел, роден во Шпанија, основач на Пача, да изгради цела империја, со што нејзината славна икона од цреши стана меѓународно признат симбол на клабингот од светска класа.

Роден од богато семејство, неговиот татко, кој работел како мотор инженер за Дукати, бил воспитан да ги следи стапките на неговите татковци. Сепак, Ургел се повеќе го привлекуваше контракултурата што се случуваше во 1960 -тите и одлучи да го следи својот пат.

Кога имал само 18 години, Ургел започнал сопствен бизнис за училиште за едрење, насочен кон туристичката индустрија во Шпанија. Се преселил во приморскиот град Ситгес, бидејќи с more повеќе странци од цела Европа ги откриле придобивките од Медитеранот.

Години подоцна, откако наиде на локалната дискотека Тифани, Ургел се зауби во магичната атмосфера што музиката ја донесе во собата, особено начинот на кој ги зближи луѓето и создаде атмосфера која не осудува.

Ова е кога, во 1967 година, се роди Пача.

По огромниот успех од изградбата на еден од првите ноќни клубови во Барселона, Ургел забележа друга област што стана аџилак за илјадници хипици ширум светот-островот Ибица.

Ибица е главен град на Балеарските Острови, кој е архипелаг на Шпанија во Средоземното Море. Надалеку е познат по својата поврзаност со ноќниот живот и неговата нова и претстојна електронска танцова музика. Островот со децении привлекува голем број туристи низ целиот свет.

Сите што престојуваа таму и дојдоа на островот од земји ширум светот, зборуваа како еднаш кога пристигнавте, никој не се грижеше кој сте или што правите.

Ноќта во Пача е автентично искуство што ја отелотворува магичната енергија на боемскиот дух кој носи декадентни претстави и блескави дејствија од светска класа. Од редот до излезот, Пача е навистина иконски клуб кој става акцент на услугите од високата класа што сѐ уште ги инспирира и возбудува своите посетители до ден-денес.

Во текот на денот идејата за сообразност и модернизам е очигледна низ нејзиниот мазен заоблен бел ентериер. Неговата минималистичка естетика е пример за богатство и луксуз. Софистицираниот декор дава клинички пресврт со црвенило од цреша, што го прави да се чувствува многу мазно и течно низ собата.

Ноќе, сепак, клубот е експлозија од бои. Во центарот на главниот кат се наоѓа кабината за диџеи која држи многу препознатлив стил.

Симболизирајќи ја контракултурата, пронајдена во 1970 -тите, атмосферата целосно се префрла штом клубот заживее. Од топови со конфети, пуштање музика, експлозии на машини за чад, до низа изведувачи на танц.

Ако го подигнете погледот нагоре или на платформите пред вас несомнено ќе ве воодушеват танчерите со перформанс каков што не можете ниту да претпоставите дека може да се изведе. Идејата да ве претворат во фестивал исполнет со контролиран хаос им зборува на луѓето што влегуваат.

Ургел посака да го создаде Пача со цел да им даде шанса на своите клиенти да покажат кои се тие всушност. Со таргетирање на млади возрасни лица, со ветување за безгрижна забава и забава, имиџот на брендот Пача наскоро стана симбол на хипи културата.

Свежиот воздух дојде како здив за општеството што конечно се отвораше кон светот и ги остави зад себе конзервативните и архаични обичаи од минатото. Ова беше место каде што концептот на сексуална и лична слобода поднесе оставка.

Пача, збор на арапски што значи „султaн“ или „господар“ со пари, настанал кога сопругата на Ургел изјавила дека со успехот на бизнисот тие можат да живеат како кралеви или „пача“.

Неговиот сон се оствари.

Некогашната традиционална селска куќа во Барселона, сега се смета за центар на глобалната мрежа на клубови од Пача. Со зголемениот успех, Ургел успеа да ја прошири својата сега франшиза на места како Италија, Јапонија, Аргентина, Англија, Австрија, Белгија, Холандија, па дури и САД.

Со текот на времето, клубот се прилагоди на генерациите што постојано се менуваат и оттогаш се насели на новите златни рок sвезди-диџеи. Наскоро бара луксуз и софистицираност откако се разгранува во облека, парфеми и било кој производ тесно поврзан со познатите личности.

Во 2017 година, глобалната фирма за приватни акции, Trilantic Capital Partners, го презеде бизнисот откако успешно се прошири во повеќе од 80 франшизирани ноќни клубови низ целиот свет.

Пача беше трансформиран во цело одморалиште на Ибица. Сместен на работ на карпа со спектакуларен поглед кон морето, тој понуди целосна кујна искуство измешано со емисии како што се пејачи, изведувачи, танчери, на бурлески актери. Уникатната забава понудена во рамките на клубот привлече светски влијателни лица, од меѓународни политички членови, до холивудски актери, до познати спортисти секое лето.

Club | Pacha Ibiza

Со капацитет за сместување на 3.000 луѓе, заедно со својот звучен систем што чуди светски, создаваат уникатно искуство во клубовите што привлекуваат и се сместуваат за различни типови музички стилови.

Всушност, изгледот на клубот не е само дизајниран да содржи една просторија со отворен план, туку низ неговите коридори и тајни скали, зградата се отвора до три. Главниот кат, во кој се сместени меѓународните диџеи и уметници, е опкружен со платформи во стилот на мезанин, кои се шират низ собата.

Следната соба се фокусира на латино музика, реге и РнБ и на врвот на клубот има простор посветен на чистиот фанк. Пача дури изгради и градина со отворена тераса со поглед на прекрасниот стар град Далт Вила, за оние што бараат здив на свеж воздух и време за релаксација.

Од отворањето, Пача изгради неверојатна репутација за себе со текот на годините преку своите шарм и ексклузивност.

ВИП славните личности што го посетија клубот го одразуваат неговиот статус на моќник. Од Дејвид Гета до Фатбој Слим, Калвин Харис, Шведската куќа мафија, Боб Синклер, Златна рипка, Свен Ват до Соломон, најголемите dancе-ѕeвезди честопати одеа на познатиот диџејски штанд на Пача.

Значи, за оние кои копнеат да ја исполнат возбудата на искушението, да избегаат од идејата на општеството за усогласеност и да отидат на место каде што едноставно можете да бидете сами, патувањето до Пача секако треба да биде на дело.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Cotton Club

Кампањата на Мајкл Корс „the eye has to travel“, есен/зима 2021 година, оди кон Бруклин и Квинс. Моделите Бела Хадид, Синди Бруно и onерон...

Wall Street

Според новиот извештај објавен од Brand Finance, 50 светски луксузни и премиум брендови загубија колективна вредност од 7,6 милијарди долари минатата година и економскиот...

Four Seasons

Поради недостаток на патишта во Гимелвалд, жичарата Шилторн застанува, а има и екстремна пешачка патека опремена со челични скалила… Доколку сакате да уживате во...

Fine Living

Откако ги освои медиумските платформи, Елиса Капито работи во областа на архитектурата во последните неколку години, стекнувајќи го потребното знаење за внатрешен дизајн. Активна...

Advertisement