Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Green Tea

16 правила на француската диета: Овој режим на исхрана е заслужен за нивната витка става – се слабее до 15 килограми за еден месец!

Заводливите и витки Французинки, чија животна филозофија е “joie de vivre” или задоволството од животот, значат дека јадат со главата, а не со стомакот. Уживаат во храната, виното, чоколадото, не се дебелеат. Миреј Гилијано, автор на „Зошто Французинките не добиваат на тежина“, пишува за сеопфатниот пристап кон живеење што го смислила.

Пристапот е содржан во таканаречената француска диета, која нуди различни стратегии за живот на жените кои сакаат да изгубат до 15 килограми.

Крајната цел на четирифазниот план е да се постигне еден вид „француски ментален зен“, односно доживотна состојба на неограничено уживање во вкусни закуски – додека тие се само закуски.

Нема одрекување – дозволена е и омилена храна, но во мали оброци.

Според овој „интелигентен“ пристап кон јадење, кој вклучува контролирање на делови со цел полека и долгорочно да се менува изгледот, се залага ставот „наместо да јадете што не сакате, јадете што сакате“.

Првата фаза е тринеделен инвентар на оброци, освежувачки. Важно е да ги препознаете и вреднувате навиките и да препознавате храна што јадете премногу. Кога ќе ги сфатите вашите желби, цели, грешки и претерувања, преминувате во друга фаза наречена преуредување.

Може да трае од еден месец до три месеци и вклучува постепена промена во исхраната. Фокусот е на квалитетот, а не на количината на јадената храна. Во оваа фаза, важно е да се јаде разновидно, но поздраво, да се развиваат добри навики, како што се редовни оброци, пиење вода и опуштено јадење.

Во третата фаза на стабилизација, целата храна е дозволена, но во соодветни количини.

Во последната, четврта фаза беше постигната посакуваната тежина, а навиките за јадење беа прилагодени на вкусовите и потребите на луѓето.

ПРАВИЛА

1) Избегнувајте екстремно прегладување и прејадување.

2) Не оптеретувајте се со храна и диета.

3) Не прескокнувајте оброци и не лишувајте се од храна.

4) Јадете ореви како закуска или посипете ги врз храна.

5) Јадете три оброка на ден кои содржат јаглени хидрати, протеини и масти.

6) Не менувајте редовни оброци со пијалоци како фрапе или смути.

7) Јадете јогурт со активни култури.

8) Не „претерувајте“ со храна и не си наметнувајте вина.

9) Уживајте во леб и умерени количини на чоколадо.

10) Јадете свежо овошје и зеленчук што е можно почесто.

11) Уживајте во различни зачини од сушени и свежи билки.

12) Јадете мали порции.

13) Ако ја прекинете диетата, вратете се на диетата, не продолжувајте „како сè да е изгубено“.

14) Вклучете ја физичката активност како составен дел од денот.

15) Уживајте во оброците, релаксирајте се и најдете време да јадете.

16) Јадете со задоволство и изберете „добра“ наместо „лоша“ храна.

Advertisement
Advertisement

Прочитај

Advertisement